REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG

 

Spis treści

  1. Postanowienia ogólne...................................................................................................................... 3
  2. Definicje.......................................................................................................................................... 3
  3. Zamówienia - zawarcie umowy...................................................................................................... 5
  4. Ceny i płatności............................................................................................................................... 5
  5. Prawa autorskie............................................................................................................................... 5
  6. Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta........................................................................... 6
  7. Warunki świadczenia usług............................................................................................................. 6
  8. Prawa i obowiązki usługodawcy, odpowiedzialność...................................................................... 6
  9. Reklamacje...................................................................................................................................... 7
  10. Ochrona Danych Osobowych.......................................................................................................... 8
  11. Postanowienia Końcowe............................................................................................................... 10
  12. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW.......................................................................................................... 11
  13. Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy............................... 12
  14. Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego............................................ 13

 

Postanowienia ogólne

§ 1

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z Usługi w Serwisie. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Przed skorzystaniem z Usługi należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
  3. Aktualną i obowiązującą wersję niniejszego Regulaminu sprzedaży usług przez Internet można znaleźć na stronie www.goformore.pl.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2018r.
  5. Składając zamówienie w Serwisie oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem Sprzedaży i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.
  6. Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie zarówno do usług świadczonych na rzecz wszystkich podmiotów, w tym konsumentów. Jeśli z treści Regulaminu wynika, że dane postanowienie ma zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z konsumentem, postanowienia te nie mają zastosowania do pozostałych podmiotów.

Definicje

§ 2

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się znaczenie pojęć:

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: www.akademiapeoplehelper.pl
  2. Serwis – strona internetowa www.akademiapeoplehelper.pl, organizująca szkolenia edukacyjne z możliwością wykupienia Usługi szkolenia edukacyjnego przez Usługodawcę, w ramach platformy do sprzedaży biletów pod adresem www.webtolearn.pl świadczonej przez przedsiębiorcę Przedsiębiorca.PRO Michał Lidzbarski Kościerzyna
  3. Usługodawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest: T.F.G Management ul. Łąkowa 14 lok.10, 87-100 Toruń, 886 158 12 38. Dane teleadresowe Usługodawcy, umożliwiające Klientowi kontakt z Usługodawcą:
    1. adres pocztowy: 87-100 Toruń, Łąkowa 14 lok.10
    1. adres poczty elektronicznej: tomaszgrzelak@peoplehelper.pl
  4. Klient – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi;
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  6. Szkolenie – fizyczne szkolenie organizowane w Toruniu;
  7. Umowa – Umowa o świadczenie Usługi;
  8. Usługa – świadczona przez Usługodawce na rzecz Klienta usługa polegająca na zapisaniu Klienta na szkolenie.
  9. Termin szkolenia – ustala usługodawca
  10. Opłata / Cena – określona przez Usługodawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta szkolenia .
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 683 z późn. zm.);
  12. Ustawa o ochronie danych osobowych – rozporządzenie z dnia 27 kwietnia 2016r.
  13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219);
  14. Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 459 z późn. zm.).

 

Zamówienia - zawarcie umowy

§ 3

  1. Aby uzyskać dostęp do Usługi Klient opłaca szkolenie przez platformę biletową.
  2. Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia płatności przez klienta Serwisie.
  3. Zapisanie klienta na szkolenie, Usługodawca potwierdza wiadomością e-mail.
  4. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę
  5. Rejestrując Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.

Ceny i płatności

§ 4

  1. Po dokonaniu płatności i rejestracji Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca Usługi zgodnie z szkoleniami przedstawionymi w Serwisie oraz Cenami.
  2. Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejne szkolenie.

§ 5

  1. Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
  2. Płatności elektroniczne w Serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu: PayU

Prawa autorskie

§ 6

Treści na szkoleniu oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Serwis, stanowią własność Usługodawcy i podlegają ochronie. Zabrania się ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez zgody autora.

Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta

§ 7

  1. Konsument, który zawarł Umowę może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy.
  2. Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Usługodawcy przed jego upływem.
  4. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  5. Za rozpoczęcie świadczenia usług przez Serwis uznaje się moment pierwszego korzystania z Serwisu po uiszczeniu opłaty.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostanie poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostanie złożone przez Kupującego po rozpoczęciu świadczenia przez Serwis usług, to zwrotowi będzie podlegać kwota należna za niewykonaną jeszcze usługę (zwrot proporcjonalny). Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientom, którzy nie zawierają umowy jako konsument.

Warunki świadczenia usług

§ 8

  1. Korzystanie ze szkoleń przez Klienta możliwe jest opłaceniu szkolenia.
  2. Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do materiałów szkoleniowych.

Prawa i obowiązki usługodawcy, odpowiedzialność

§ 9

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Klienta Usługi polegającej na udostępnianiu przeprowadzeniu szkolenia wybranej ze strony www.goformore.pl
  2. Klientowi nie przysługuje prawo pobrania - zwielokrotnienia trwałego materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.

 

§ 10

  1. Usługodawca umożliwi Klientowi korzystanie z usług wsparcia technicznego dla Usługi.
  2. Wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Usługodawcę porad i wyjaśnień z zakresu funkcjonowania Usługi.
  3. Wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej tomaszgrzelak@peoplehelper.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego w Serwisie www.goformore.pl.

 

§ 11

  1. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu płatniczego oraz do systemu biletowego.
  2. Usługodawca dołoży wszelkich starań aby System działał w sposób ciągły i niezakłócony.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czasowych przerw w działaniu Systemu celach konserwacyjnych, naprawczych, a w szczególności w celach aktualizacji i rozbudowy Systemu.
  4. Usługodawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.

 

§ 12

  1. W sytuacji, w której klient zapłaci za szkolenie, szkolenie się odbędzie, a klient nie dotarł na nie, nie przysługuje zwrot pieniędzy.

 

§ 13

Usługodawca oświadcza, że wszelkie dane przechowywane w Systemie wprowadzone przez Klienta w ramach korzystania z Usługi, będą chronione przez zabezpieczenie przed ingerencją nieuprawnionych osób zgodnie z Polskim prawem.

 

 

Reklamacje

§ 14

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
  2. Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa w ust. 1 najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia usterki/błędu/wady.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres tomaszgrzelak@peoplehelper.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy.

 

§ 15

  1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie;
    2. opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
    3. podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
  2. Usługodawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu.
  3. Reklamacje dotyczące wsparcia technicznego, pomocy dotyczącej obsługi oprogramowania innego niż System, nie podlegają uwzględnieniu.

Ochrona Danych Osobowych

§ 16

  1. Informacje zawarte w Polityce prywatności.

Postanowienia Końcowe

§ 22

 

  1. Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym i prawo do zablokowana dostępu do szkolenia, gdy Klient:
    1. poda fałszywe dane w trakcie rejestracji;
    2. nie powiadomi Usługodawcy o zmianie danych rejestrowych Klienta w terminie 30 dni od dokonania zmiany;
    3. za pośrednictwem Serwisu doprowadzi na naruszenia obowiązujących w Polsce norm prawnych, w szczególności praw związanych z własnością intelektualną osób trzecich;
  1. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – 3, Klientowi nie przysługuje zwrot dokonanej Opłaty

§ 24

  1. Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie.
  2. Usługodawca poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu.
  3. O treści zmian Regulaminu Klient zostanie poinformowany przez Usługodawcę poprzez:
    1. umieszczenie w Serwisie informacji o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem zmian oraz nowej treści Regulaminu;
    2. umieszczenie wiadomości o zmianie Regulaminu w Panelu Administracyjnym;
    3. wiadomość e-mail wysłaną na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji;
  4. Wiadomość zawierająca zestawienie zmian Regulaminu zostanie utrzymana w Serwisie i Panelu Administracyjnym, przez co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.

 

§ 25

  1. W terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie regulaminu w sposób wskazany w § 24 ust. 3 pkt 1-3, Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy.
  2. W przypadku braku wypowiedzenia Umowy w powyższym terminie, strony obowiązuje nowy Regulamin.
  3. Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w formie pisemnej i przesłane na adres Usługodawcy.
  4. Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Strony dopuszczają złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy w formie wiadomości e-mail wysłanej przez Klienta na adres mailowy Usługodawcy.

 

§ 26

  1. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny, bądź przez mediację.
  3. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu nienależytego wykonania Umowy ogranicza się do równowartości 1 (jednego) szkolenia Opłaty z tytułu jej świadczenia. Ograniczenie to nie dotyczy Klientów będących Konsumentami.

 

§ 27

Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązania sporu z Konsumentem, z których Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.

 

§ 28

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW

 

  1. Załącznik do Regulaminu nr 1 -Wzór formularza odstąpienia od umowy
  2. Załącznik do Regulaminu nr 2 - Wzór formularza reklamacyjnego

 

 

 

Formularz Odstąpienia od Umowy

[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]

 

……………………………….

(miejscowość data)

...............…............….

(imię i nazwisko)
...............…............….

(ulica nr domu,mieszkania)
...............…............….

(kod pocztowy miejscowość)

                                                                                                    www.……………………….pl

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

 

            Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi dostępu do Systemu www.……………………….pl

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)                           _____________________________________

Imię i nazwisko konsumenta (-ów)                             _____________________________________

Adres konsumenta (-ów) ___________________________________________________________

 

 

____________________

Podpis konsumenta (-ów)

 

(*) niepotrzebne skreślić

Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego

________________________________________________________________________________

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 

……………………………….

(miejscowość data)

...............…............….

(imię i nazwisko)
...............…............….

(ulica nr domu,mieszkania)
...............…............….

(kod pocztowy miejscowość)

...............…............….

(login ………………..pl)                                                                     www.……………………….pl

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

                                                                                                    ……………………………….

 

Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:

…………………………………………………………………………………………………………

Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………

____________________

Podpis konsumenta (-ów)

  1.